1 Temmuz 2013 Pazartesi

19 & 20 & 21 & 22 & 23. Haftalar

20. Hafta Başı
Göbüş: 101 cm
Şişkolama Artışı: + 4,5

21. Hafta Başı
Göbüş: 103 cm
Şişkolama Artışı: + 5,5

22.Hafta Başı
Göbüş :104 cm
Şişkolama Artışı: + 7

23. Hafta Başı
Göbüş: 106 cm 
Şişkolama Artışı: + 9,5 (tartı değişikliği yoksa o kadar semirmedim)

20. haftadan itibaren kendime yeni bir eğlence buldum. Her hafta başında göbek çevresini ölçüp, tartıya çıkıyorum. Keşke en baştan yapsaydım :( Hamile kalmadan önceki kilomu biliyorum ama bel ölçümü bilmiyorum.

19-23. haftalar arası gebeliğe ilişkin çok da ayrıntılı bir durum yok. Yalnızca yaşadıkların daha sık ve daha belirginleşiyor gün geçtikçe. İştahın daha artıyor. Daha fazla ödem oluyor. Daha zor uyuyorsun. Yatakta daha zor dönüyorsun... 

Kurabiyelerimin gelişimi çok şükür iyi. Haftalarıyla uyumlu şekilde büyüyüp serpiliyorlar, akranlarıyla koşup oynayacakları günler için hazırlık yapıyorlar :)



23. Haftaya geldiğimde mevsim haziran oldu tabi Ankara'nın kurak kavurucu sıcakları başladı. Tüm gün klimalı serin ortamdayım yine de sıcaklar bana iyi gelmedi. Ayaklarım şişmeye başladı her gün kapasitesini biraz daha artırarak büyüyor. Tüm gece altına yastık koyarak yatıyorum ama sabaha kadar inse bile asla eskisi gibi olmuyor. Hem de yere indirdiğim anda tekrar şişmeye başlıyor. Koca ayaklı olduğumdan artık yalnızca terlik giyebiliyorum. Hatta düzelteyim ayağıma tek bir terliğim oluyor onu giyiyorum. Onunda ayarlarını son haddine getirdim ancak sığıyorum. :( durumum pek iç açıcı değil yani... 

Koca ayak sendromu dışında artık yatarken biraz zorlanıyorum. Sağa sola dönmek ciddi bir mesele halini almaya başladı! 20. haftadan beri gecelerim çok renkli!

Karnım gebeliğimin her döneminde olduğu gibi fazlasıyla büyük. Bunun gebeliğin ilerleyen dönemlerinde benim ve bebeklerim için dezavantaj yaratmasından fazlasıyla endişeliyim. Yani erken doğum sebebi midir diye korkuyorum. Şimdiden 9 aylık gibi duruyor. Oysa 40 hafta dolmasına daha 4 ay var hadi ikizler 36-37 de doğuyorsa bile 3 ay var...


Şu dönemlerde yaşadığım tek güzel şey artık hareketlerini hissedebiliyor olmak. Hele son bir haftadır gece gündüz karnımda bir festival var! İnanılması ne zor bir şey... Akıl almıyor ne büyük bir mucize... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder