19 Eylül 2013 Perşembe

35. Hafta

35.Hafta Başı
Göbüş : 120 cm
Şişkolama Artışı : + 16 (o ne yaaa birden bireee :O)


Neden bilmem ben birden şikolaştım bu hafta. Ya ödem oldu ya da bu hafta biraz börek çörek yedim ondan oldu belki :) Neyse yarasın diyorum :))


Bu hafta kızlarımın babaanneleri ve büyük anneanneleri geldi. Evde kızları beklerken heyecan her geçen gün artıyor.

Artık sayılı gün kaldığından heyecan sürekli olarak artıyor. Merak ve korku karmaşık bir duygu var içimde. Kaygılar var beynimde ama haklı ve normal şeyler sanırım. Hani bir sınava çalışırsın ama yine de sınav öncesi bir gerginlik bir korku olur ya "acaba yapabilecek miyim?" diye korkarsın. İşte buna çok benzeyen bir duygu. Sütüm az mı çok mu, uyurlar mı, hastalanırlar mı bilmem ne kafada bir sürü tilki geziyor.

Gün geçtikçe daha güçlü hareketlerle kendilerini varlıklarını hissediyorum. Karnıma dokunduğumda çok net bir şekilde onlara dokunabiliyorum. Hani bir kuşu eline alırsın. Kemiklerini hissedersin ya işte aynı öyle bazen ellerini kollarını sırtını başını hissediyorum. İçimde müthiş bir heyecan oluyor. Mutluluktan gözlerim doluyor. Canlarım benimmmm. Çoook merak ediyorum. Sabırsızlıkla sağlıkla gelecekleri günü bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder