23 Eylül 2013 Pazartesi

36. Hafta

36.Hafta Başı
Göbüş : 119 cm
Şişkolama Artışı : + 17,5 (WİYUUUUU ALDIM GİDİYORUM:O)

Kurabiyelerim büyürken ben de un kurabiyesi gibi çatladım. Kırmızı olanlardan değil de seffaf pırıl pırıl olanlardan. Karnımın içi boşalınca ne hale gelecek diye düşünüyorum ve hemen düşünmekten vazgeçiyorum. 

121 cm + 19 kg ile haftayı noktalarkennnn yuhhh diyorum ama çok ödememin var ve karnım mermer gibi! Pufur pufur şiştim yeniden.

Çok zor bir hafta oldu. Yürümek hatta ayakta bir kaç saniyeden fazla durmak imkan dahilinde değil. Ellerimi yıkarken kollarımı lavabo tezgahına dayıyorum o denli ayakta duramıyorum. Neyse ki bitiyor. Zaten takatim kalmadı. Doktorum Ahmet Bey bir iki gün daha dururmusun dedi ama yüzümdeki o ifadeyi görünce anladı ki 1 gün bile daha dayanabilecek gibi değilim. ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder