25 Ağustos 2015 Salı

22. Ay

Bu ay birdenbire büyüdünüz. Önceden bir harfi bir kelimeyi söylediniz diye seviniyorduk. Şimdi iki küçük çalçene var evimizde. Bazı cümleler çok net bazı cümleler bizim için hala muamma ama olsun. Durmadan konuşmaya çalışıyorsunuz. Gülin özellikle bu konuda çok azimli. Konuyu toparlayana kadar uğraşıyor. "Ben ben ben ben ben ben kaka yaptım" :))) 

Aydede Dünya Güneş merakı son safhada. Yoksa astronot falan mı olacaksınız? :)

Şu an sürekli sizin ilerde nasıl bir karakter sahibi olacağınızı tahmin etmeye çalışıyorum. Kendimce fikirlerim var ama ilerde bunu okuyup benimle dalga geçmeyin diye söylemeyeceğim. 

Artık oyuncak yemek kaplarında yemekler yapıp bize yediriyorsunuz. Hatta geçen gün sabahın 6'sında Gülin bana kahve yaptı tabi kendine de yaptı. İçerken sıcak olduğu ve yavaş içmem konusunda beni uyardı. Kendisi üfleyerek kahvesini içtikten sonra fincanın ters çevirerek fal kapattı. Ben daha şaşkınlığımı üstümden atamamıştım ki bir bardaktan su içiyormuş gibi yapmaya başladı. Ve hatta su boğazına kaçmış gibi yapıp öksürdü. Sonra kendi sırtına vurmaya çalışarak "Helal helal" dedi. :))

Aylin reel dünya insanı olarak hayal oyunlardan çok inceleme araştırma üzerine kurulu bir düzende yaşıyor. Oyuncakla değil gerçek materyallerle meşgul. Ve diğer hobileri arasında fena halde şarkı söylemek var. Sürekli şarkı söylüyor. Sözleri uydursa dahi müzik devam ediyor. Ve hatta son derece doğru notalarda söylüyor. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder