4 Mayıs 2013 Cumartesi

14. hafta

14. Hafta hızla devam ederken durumumda bir değişiklik olmaması nedeniyle biraz üzgünüm.

Hani bu hafta bulantılarım geçecekti, kusmayacaktım ve hamileliğin altın çağı olarak addedilen 2.trimester mutlulukla devam edecekti. Bana verilen vaatler maalesef olmadı. Bir hayal oldu uçtu gitti...

Yine de yarınlara umutla bakıyorum 16. haftayı bekliyorum. Zaten bu da olmazsa 9. aya kadar böyle gider diyorlar tecrübeli ablalar, teyzeler...

Diğer yandan göbeğim takvimden bir kaç hafta önde gidiyor. Soranlara daha 14 haftalık derken  2 saniye sonra gelecek olan cevabı tahmin ederek sinirden köpürüyorum. Çünkü "aaaaaa benim 4,5 aylıkken karnım ancak bu kadardı" lafını duymaktan fenalık geldi! E heralde yani müsadenle öyle olsun İKİZ diyorum İKİİİİİİZ!!! 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder