11 Ekim 2014 Cumartesi

11. Ay Bitti...

Gülin 4 ağustos 2014 yatak kenarlarından tutunarak ayağa kalktı ancak geri oturmayı beceremediği için ağlayarak yardım istedi. 6 ağustostan kendi kendine oturma denemelerine başladı bir kaç gün içinde başardı artık kendi kendine oturup kalkabiliyor.

Emeklemede her geçen gün hızlandı ve kardeşine yaklaştı. 10 ağustos itibariyle artık komando sürünmesi yapmıyor. Dizlerinin üstünde hızlanarak emekliyor.

Bu arada nihayet alt sol dişi bir inci gibi parlayarak beni mutlu etti işte o gün 6 ağustostu :))

6 ağustos 2014 aylin ayakta dururken ellerini birkaç saniyeliğine bırakarak kendini test etmeye başladı. Bunu takip eden günlerde koltuktan tutunarak baştan başa yürümeye başladı. Ay sonuna doğru artık çok kolaylıkla istediği yere tutunarak gitmeye başladı. İki elinden tutup yürütmemi istiyor.

Bazen yataklarına bırakıp uyusunlar diye kapılarını kapatıyorum. Fakat bir süre sonra sessizlik yerini kahkahalara bırakıyor. Merak edip içeri girdiğimde kahkaha korosuna ben de katılıyorum. Yatak kenarlarına tutunup ayağa kakmışlar ve birbirlerine bakıp bir şeyler yapıyorlar. Mesela zıplayıp yaylanıyorlar sonra kahkaha atıyorlar :)) Aylin ellerini bırakıp yaylanıyor sonra popo üstü düşüyor. Ve yine kahkaha atıyorlar. Bazen onlara imreniyorum. Keşke benim de ikizim olsaydı. Ne büyük bir şans! 

Sabah uyanınca odalarında gidip mamalarını veriyorum eğer uykuları varsa mamayı yiyip biraz daha uyuyorlar. Bazen uykular alınmış cin gibi bakan gözlerle beni görünce hemen ayağa kalkıp ellerini uzatıyorlar. O zaman hemen yere bırakıyorum. Ve hemen yanlarında ben de emekleme pozisyonu alıyorum önden hızlı gidip bağırıyorum "kimse beni yakalayamaz!" Sonra salona doğu emeklemeye başlıyorum. Beni yakalamaya çalışırken kahkahalar yükseliyor koridorda :)) bu eğlenceli oyunu Kerem başlattı. Çok eğlendikleri için ben de gün içinde bir kaç kez oynuyorum. 

İki kardeş odalarında perdeyi yüzlerine kapatıp ceee oynuyorlar. Çok seviyorlar kahkahalar çığlıklar içinde bir kaç dakika oynuyorlar. Sonra emekliyerek salona gelip oyuncak sepetini yıkıyorlar önlerine. Başlıyor o senin bu benim kavgası :))

Enerjilerini atamazlarsa uyku sorunu oluyor. Uyumuyorlar. Çok da yorulmamaları gerekiyor o zaman da uyuyamıyorlar. Dengede kalmak lazım. Benim işim zor yani :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder