11 Ekim 2014 Cumartesi

10. Ay bitti

Her ay yazıma aynı şekilde başlıyorum; "Bu ay çok hızlı geçti":)) Ama gerçekten öyle... Günlük telaşlarım arasında kızlarımla koşturmaca içerisinde geçen günlerim o kadar hızlı ki ben takvime yetişemez oldum. Yorgun çok yorgun ama bir o kadar da mutlu geçiyor günlerim. 

İşten ayrılıp tüm vaktimi kızlarıma ayırarak çok iyi yaptığımı düşünüyorum. Açıkçası hiç pişman değilim. Bu güzel günleri dolu dolu onlarla geçiriyorum her saniyelerinde yanlarındayım. Her anlarına tanığım ve biliyorum çok şanslıyım. Bu imkana sahip olamayan anneleri için üzgünüm... Ve şu anda böyle bir dönemde bu imkana sahip olduğum için binlerce kez şükrediyorum...   

Bu ay kızlarım et, tavuk yemeye başladı... Zaten tüm çorba ve yemeklerini et ve kemik suyuyla yapıyordum ancak kıymanın yanı sıra daha etli yemekler yemeye başladılar. 

Gülinim 

Emekleme çalışmalarına hız vermekle birlikte dizlerinden güç alarak emeklemeye başladı ancak kısa sürede yorulup tekrar komando sürünmesine geri dönüyor. Ve hiç durmadan "eeeee eeeeee , nenenenenene, tetetetete" gibi sesler çıkarıyor. 

Aylinim

Çok hızlı emekliyor. Yüzümüze bakıp gülümsüyor. Kendi hızına kendi seviniyor galiba :)

10. ayı 10 günlük bayram tatili nedeniyle fethiyede tamamladık. Hava çok sıcak olduğu için günümüzün tamamı neredeyse evde geçti. Evde bol bol babanne ve dedeyle vakit geçirdi kızlar. Oynadılar oynadılar oynadılar... Akşamları 17 den sonra havuza girdiler serinlediler çırpına çırpına yüzdüler... 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder