17 Nisan 2013 Çarşamba

1 kese 2 kese...

Takip eden hafta (5 hafta + 5gün) tekrar çörekotu bebeğimizi görmek için doktora gittik. ultrasona girdim. Bir ekran doktorumun önünde, bir tane de benim de rahat görebilmem için hemen yattığım yerin üzerinde... Bakarken geçen hafta gördüğüm kesecikten bir tane daha görür gibi oldum! Kalbimin ritmi şaştı! Doktorumuzun yüzünde bir gülümseme "eveet gördünüz değil mi? İkiz olmuşlar" İşte o an zaman durdu! Doktoru ve ekrandaki o iki küçük keseyi eski Türk filmlerindeki Türkan Şoray gibi bal peteği içinde gibi beynimin etrafında uçuşurken gördüm. Doktorun sesi ekolu: ikiz ikiz ikiz diyordu :))) işte bir bilemedin iki saniyede beynimden neler geçti! "Oleeeyy iki bebeğimiz oluyoooor" "aaaayyy nasıl başa çıkarız" "allaaaaahıııım herşeyden iki tane alıcaz" "sütüm yeter mi?" Doğurdum da sütüm eksik kaldı! Ama inanın onu bile düşündüm!

Ayrı yumurta ikizleri bebeklerim! Bir tanesi bir kaç gün geç oluşmuş. Bu yüzden ilk hafta görmemişiz!

O gün şaşkın şalkın birbirimize bakıp gülüp durduk eşimle. Tüm zorlukları kabullenip istiyoruz, seviyoruz bebeklerimizi! Ne güzel işte kalabalık aile güzeldir her zaman! Eşimin de benim de kardeşimiz yok. Kardeşleri olanlara hep özeniriz. Bizim çocuklarımız çok şanslı! Doğuştan yol arkadaşı ile birlikte geliyorlar :))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder