14 Nisan 2013 Pazar

Karar Verdik Ama...

Uzun uzun şu oldu bu oldu diye anlatmak istemiyorum ama bizim çocuk sahibi olma hikayemiz yılan hikayesine döndü. Önceleri çok üstüne düşmedik sonra "niye olmuyorlar" ile "olur yaaa" arasında bir süreç sonrasında "olmuyooooor!!!" diye ağlamalara varan zamanlar geçirdik. Derken doktorun yollarını arşınlamaya başladık.

Çok sevdiğim canım doktorum Ahmet Bostancı sağolsun bize önce telkinler verdi sonrasında, neden olmayabiliri anlatarak, yavaş yavaş en az maliyetli tedavi yolundan başladı. Rahat, sakin tavrı ile üzüntümüzü paylaştı. Bana her zaman destek oldu. Doktorluğun ötesinde ben hep onda sakin babacan bir tavır hissettim. İlk olarak beni en az yoracak, bütçeyi en az sarsacak yöntemden başladık. Önce ilaç tedavisi, sonra aşılama ve en son tüp bebek yöntemlerini deneyerek çok şükür nihayet en mutlu haberi aldık!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder