18 Nisan 2013 Perşembe

8&9&10&11. Haftalar

Sanıyorum kendime nazar değdirdim. Ne güzel sadece uyuyup, ağlıyordum. Şimdi bir de korkunç bir mide bulantısı eklendi! Ama öyle böyle bir bulantı değil. Sürekli durmadan devam eden tuhaf bir bulantı. Hiç bir kokuya tahammülüm yok! Dünyanın en güzel kokusu olsa bile uzak olsun benden! Tüm parfümleri kullanımdan kaldırdım. Hele o tuvaletlere sıkılan oda parfümleri ve ıslak mendiller yok mu???? Aklımı kaçıracak gibi oluyorum. Şu an yazarken dahi içim kalktı. 

En kötüsü de en sevdiğim şeylerden tiksinmek. Mesela Türk Kahvesi... hergün içmemin ötesinde kokusuna bayıldığım Türk Kahvesinin kokusunu 1 km öteden alarak kusmaya başlıyorum. Bu nasıl birşey böyle? 

Günlerdir yemeksiz, susuz yaşamaya çalışıyorum. Zorluyorum kendimi yiyorum ama ne çare. Yarım saat geçmeden terk ediyor beni... 

En son bir kaç gün aynı vakanın üstüste 20 kere vuku bulmasıyla elde bacakta titremeler ve üşüme kriziyle doktoru aradım. Öldüüüüüm bittiiiiiim yetiiiiiiş diye adamcağıza feryat etmek isterdim ama doktorlarla bu şekilde ilişki pek tarzım değil :) Sakince durumumu anlattım. Acile gidip bir serum mu yesem dedim. Gerek olmadığını söyledi ve Zofran (4mg) ilacını almamı onu içip biraz bekledikten sonra yavaş yavaş birşeyler yememi söyledi. Dediğini yaptım ve gerçekten bir nebze de olsa bu bulantıdan uzaklaşmak iyi geldi. Nihayet birşeyler yedim. Su içtim...

Ve 12. haftaya uzanırken durum stabil... 

Bu arada bebeklerimiz gayet güzel büyüyooor... 13. haftanın sonunda belki cinsiyetlerini görebiliriz dedi doktorumuz. Çok merak ediyorum....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder